Tietoa meistä

Mikä MLL?

Tiesitkö, että Mannerheimin lastensuojeluliitto on perustettu jo vuonna 1920?                                             Kuusamon paikallisyhdistys on perustettu muutama vuosi sen jälkeen, 1924.                                                            MLL:n työllä on ollut jo varhaisessa vaiheessa merkittävä vaikutus suomalaisten lasten ja perheiden hyvinvointiin. Esimerkiksi neuvolatoiminta ja äitiyspakkaukset ovat syntyneet järjestön toiminnan myötä.

Lisää tietoa MLL:n toiminnasta ja historiasta löydät osoitteesta mll.fi

MLL Kuusamo

MLL Kuusamo on aktiivisesti järjestämässä erilaista toimintaa ja tapahtumia paikallistasolla.  Jatkuvaa toimintaa on mm. perhekahvila, joka on maksuton kohtaamispaikka lapsille ja vanhemmille sekä perheliikuntakerho joka kannustaa lapsia ja vanhempia liikkumaan yhdessä.

Jäsenedut

Jäsenyydelläsi tuet tärkeää toimintaa lasten ja perheiden hyväksi.  Alle 18-vuotiaiden jäsenyys on maksutonta, mutta tärkeää yhdistyksellemme. Muistathan liittää myös lapsesi jäseneksi. Toiminnan ja tapahtumien suunnittelua helpottaa tieto siitä, minkä ikäisiä lapsijäseniä yhdistyksessämme on.

Hyvänmielen lisäksi hyödyt jäsenyydestäsi monin tavoin. MLL:n jäsenkortilla saat paikallisia etuja mm. Kasvisravintola Karpalosta 1€ alennus lounaasta sekä Kino Kuusamotalosta 1€ alennus elokuvalipusta sekä useita valtakunnallisia etuja. Lisäksi saat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Lapsemme -lehden kotiisi. MLL Kuusamon paikallisyhdistyksen järjestämät tapahtumat ovat jäsenelle useimmiten ilmaisia.

Kantoliinassa voi ottaa päiväunet. Kuva: Linda Sainio