Jäseneksi MLL Kuusamon hallitukseen?

Kaipaamme MLL Kuusamon paikallisyhdistyksen hallitukseen uusia vastuuhenkilöitä. Hallitustoiminta on hyvä väylä päästä vaikuttamaan paikallisten perheiden puolesta. Perehdytämme hallitustoimintaan, joten et tarvitse aiempaa kokemusta. Nyt on oivallinen tilaisuus tulla mukaan!

Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä mll.kuusamo@gmail.com

Perhekahvila

MLL Kuusamon vapaaehtoisten vetämää perhekahvilaa pidetään tiistaisin MLL Kuusamon Perhepesän tiloissa klo 9.30-11.30 sekä iltaperhekahvilaa parillisten viikkojen maanantaisin klo 17-18:30.

Perhekahvilassa pääset tapaamaan muita perheitä. Toisinaan askartelemme, laulamme tai ulkoilemme. Usein toiminta rakentuu vapaan leikin ympärille ja vertaistuelle kahvikupin äärellä. Perhekahvilassa on tarjolla pientä välipalaa, vapaaehtoinen maksu.

Perhekahvila sijaitsee MLL Kuusamon Perhepesällä, Kumppanuustalo Nuotassa, osoite on Apajatie 1 (rakennus 3). Perhekahvilaan löydät kun menet sisään pääovista, ja Perhepesän ovi on heti suoraan edessä.

Ajankohtaisimman tiedon kahvilasta ja toiminnastamme löydät instagramista: @mllkuusamo sekä facebookista: MLL Kuusamo

Myös whatsapp ryhmässämme: MLL Kuusamo tiedottaa ilmoitamme muutoksista sekä muusta toiminnastamme, ryhmään pääset laittamalla yhteydenottopyynnön, sähköpostia tai viestiä somessa.

Lämpimästi tervetuloa!

Perheliikuntakerho

Tule liikkumaan lapsen kanssa! Olemme aloittaneet maksuttoman perheliikuntakerhon. Kerho pidetään Nilonkankaan koulun liikuntasalissa torstaisin klo 17-18. Kerho on suunnattu alle kouluikäisille lapsille. Toistaiseksi perheliikkarissa ei ole ohjattua toimintaa vaan lapset saavat vapaasti touhuta temppuratojen, pallojen, hernepussien ja muiden hauskojen liikuntavälineiden parissa. Osoite on Katekeetantie 3 H. Liikuntasaliin pääsee koulualueen sisäpihalta ja ovessa lukee Korennot.

Lastenhoito

Kuusamo-Ruka alueen lastenhoitovälityksestä vastaa MLL Lapin Piiri. Lastenhoitovälityksen puhelin on auki arkisin klo. 9-12 p. 0407725078

Lisätietoja: https://lapinpiiri.mll.fi/lastenhoitoapu/